Rabu, 22 April 2009


2,3 hari ni aku mmg terlalu sedih...aku ada masalah ckit...biasa la kan..tp apa2 pn aku bwt2 ceria je...hehehehehe...cm xda pa2 yg berlaku...ssh nk bwt muka org xda masalah...cuba jd pelakon terbaik...wakakakakaka...

tah mcmna aku bleh teringat kartun usop santorian...aku try la cari gambar dlm web,tp hampa...xda pun..sadis aku...klau korg nk tahu..cerita usop santorian best...mmag popular la masa tahun 1998(klau x silap la)...salah seorang pemnat 2, aku la...hehehehehe...

aku suka gn suasana kg dlm cerita 2...rasa mcm aku pun ada dlm cerita 2...jarang la nk mis cerita yg kita minat tul x...otak kartun la katakan....hehehehehe...aku x da gambar cerita 2...tp aku ada la 2 episod cerita usop santorian...aku bik dr akak sepupu aku...hehehehe...aku selalu jgk tgk even sebelum ni aku dh tgk kt beratus-ratus kali...x jemu...

actually aku ni peminat kartun...x kira la kartun malaysia ka, jepun ka...semua aku layan...dh x leh nk buang minat cerita kartun2 ni...dari sekolah rendah sampai sekolah menengah n sampai la aku dok kt universiti...ssah nk tinggal...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan